piątek, 20 października 2017

1,5 roku później

Nie ogłaszam jakiegoś triumfalnego powrotu, ale od jakiegoś czasu znów nachodzi mnie ochota na prowadzenie bloga związanego z jedzeniem, muzyką i innymi aktywnościami. Może mnie to do czegoś zmobilizuje, może nie :)

Co się u mnie zmieniło?
1. Nie zostałam weganką, wręcz przeciwnie. Po fazie ogólnego kryzysu wróciliśmy z Ukochanym do założenia, że będziemy gotować wegetariańsko, z drobnymi tylko odchyłami, i tego staramy się trzymać.
2. Nie schudłam, niestety ;)
3. Stałam się bardziej świadomym obywatelem, któremu zdarza się wyjść na ulicę z podobnie wkurzonym tłumem, gdy staję się bardzo wkurzona.
4. Zmiany nastąpiły także w życiu zawodowym. Sprawiło to, że mój tryb życia jest obecnie tak nieregularny, że jakakolwiek regularność tutaj byłaby raczej trudna do wprowadzenia.

To na razie tyle ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...